Galet

  2013-01-31 / 18:16:25 / Allt annat /
från family guy
 
haha, älskar family guy. Måste ge all credit som det går till Stewie, han är kung. 
 
Förövrigt sög min dag. Fasade hela vecka för vinterjoggen som skulle vara imorses klockan 08.00. Stod i 30 minuter igår kväll för att hitta kläder som inte var för varma eller för kalla, gick upp tidigare imorse för att få på mig alla dessa tunga kläder, åkte in ombytt till skolan och gick till samlingsplatsen. Guess what? Då plingar min mobil och meddelar att det är inställt. Svär, går till omklädningsrummet för att byta om till mina vanliga kläder och kommer på att jag inte har någon engelska så jag hade rast till klockan 12! 

Jag var så glad att jag gick upp ur sängen asså. Iallafall, satt i 4 timmar för en mattelektion, satt kvar efter skolan för ännu mer plugg och kom hem nyss. Vet inte varför jag plågar mig själv med att stanna kvar i skolan, men that's me. 
 
Nu blir det en bra bok ( 50 nyanser av honom, har ni inte läst den, gör det. OMG ) musik och ett försök till lite harmoniska tankar. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious