GODNATT

  2012-06-26 / 23:19:11 / Allt annat / 0 KOMMENTARER
NU...ska jag sova! Äntligen! Godnatt på er!

Michael.

  2012-06-26 / 23:18:42 / Musik / 0 KOMMENTARER
Har en Michael dag. Kärlek.

Walking

  2012-06-26 / 23:16:46 / Allt annat / 0 KOMMENTARER
Helt död är jag idag. Vaknade vid 8 imorse med träningsvärk och var allmänt trött i kroppen. Struntade i att strecha (undrar hur det stavas egentligen) igår och fick lida för det idag. Som tur var hade jag någon som väntade på mig, annars skulle jag genast somna om. Iallafall, min kompis väntade sig att jag skulle komma till henne vid nio för en morgonpromenad med hundarna. Tillslut kom jag fram till hennes hus och det blev två timmars promenad. Tänkte gymma imorgon, men får se hur det blir med det. Är för det första helt död i kroppen, så det kan bli en vanlig promenad imorgon, och sen för det andra så kunde inte min andra gymkompis då, så vi får skjuta på det!
Men inte klagar jag, har fortfarande några veckor på mig att förlora mina kilo!

Perfection

  2012-06-26 / 19:48:48 / Bilder / 0 KOMMENTARER
Megan Fox är seriöst världens snyggaste människa.

G' night

  2012-06-25 / 22:25:10 / Allt annat / 0 KOMMENTARER
En relativt gammal bild, men har inte förändrats så mycket, så jag tror ni överlever.
Nu ska jag sova, första gången jag lagt mig innan klockan 11 på sommarlovet. Är en liten nattuggla. Älskar att vara uppe på nätterna, men imorgon ska jag upp vid 8 för att ta en promenix med Hanna. Måste också städa imorgon, vilket gör att man redan känner sig så mycket tröttare.
Godnatt på er!

.

  2012-06-25 / 15:06:53 / Allt annat / 0 KOMMENTARER
  • period: WAKE UP ASSHOLE, YOU GOT CRAMPS.
  • period: How bout an entire chocolate cake for breakfast?
  • period: How's that back pain? Feeling better? Let's fix that.
  • period: Find a cookie as big as a house and eat it.
  • period: See a male specimen of any kind. Instantly horny.
  • period: Where's your Tic Tac box filled with ibuprofen?
  • period: Got things to do? Don't care. Sleep.
  • period: See a female specimen of any kind. Instantly horny.
  • period: For dinner you're eating an entire bag of Reese's Peanut Butter Cups.
  • period: Breeze blows by. Instantly horny.
  • period: You didn't like those brand new underwear right?
  • period: Yell at a puppy.
  • period: Close eyes and wait for repeat tomorrow.

bored

  2012-06-25 / 14:21:27 / Allt annat / 0 KOMMENTARER
Wow. Borde verkligen göra något av mitt liv. Är uttråkad som alltid.

here we go

  2012-06-25 / 13:45:25 / Allt annat / 0 KOMMENTARER
Idag börjar vi på riktigt, jag och min vän. Vi tänkte gå ut och gå idag, men det är storm...så för mig blir det lite träning här hemma istället och så en springtur imorgon bitti istället! Jag ska klara detta!

mr.death

  2012-06-24 / 23:25:00 / Bilder / 0 KOMMENTARER
Måste älska family guy.

skinny

  2012-06-24 / 22:19:08 / My / 0 KOMMENTARER
Varje år när sommarlovet kommer går jag upp några kilon! Brukar oftast lyckas få bort de mesta när hösten kommer igen men inte förra året. Då gick det inte så bra och jag vill inte att det ska bli så igen. Sååå... jag och min bästa vän, som har samma "problem" har lagt upp en plan. Eftersom vi bor relativt nära varandra ska vi ta morgonpromenader, springturer tillsammans och båda äta nyttigare.
--
Jag ska inte gå ner så mycket i vikt, det är inte det detta handlar om, utan mer att jag ska kunna känna mig bekväm och trivas med mig själv. Därför gör jag detta. 5kg till att börja med, sen är jag nog nöjd. 
--
De flesta tog för givet att jag samtidigt la upp ett godisförbud, men icke! Varje gång jag gör det blir jag lika besviken för att jag bryter det varje gång. Jag blir för frestad. Älskar choklad! Kan inte leva utan choklad. Eller pizza. Eller McDonalds. Eller cola. Så jag har en dag i veckan som är min äta-vad-jag-vill-dag. Resten av veckans dagar är det frukter och nötter som är mitt snacks. Och mycket vatten.
--
I can do thiiis!

Duktig tjej!

  2012-06-24 / 22:11:22 / Allt annat / 0 KOMMENTARER
Jag på midsommar.
--
Har varit en bra dag! Sov ut riktigt länge, rensade garderoben - tänkte sälja/skänka bort en hel del så jag får in nytt. Sen röjde jag också bland böcker och filmer vilket tog emot! Älskar mina böcker och filmer. Mina bebisar!
Sen fick jag fnatt och tog en springtur i regnet för att senare åka med mamma och syster med familj för lite sushi. Hade inte ätit det på riktigt länge, så det var på tiden!

uttråkad

  2012-06-23 / 11:49:09 / Allt annat / 0 KOMMENTARER
Som alltid. Ska hitta på något. Vet inte vad. Duscha kanske? Äta?

JC

  2012-06-23 / 11:39:49 / Allt annat / 0 KOMMENTARER

Idag är jag på Johnny Cash humör! Ska varva ner med några lugna låtar och bara ta en ledig dag! Midsommar var jättemysig, spenderade den med familjen, som alltid. Det var en härlig kväll förutom en incident då ett av mina syskonbarn sprang in i en kant på ett skåp och sprack huden under ögat. Han fick en go blåtira, men efter en massa choklad och dinosaruie-filmer så blev allt mycket bättre!
--
Glömde såklart kameran hemma, så det blev inga bilder överhuvudtaget.

beauty

  2012-06-22 / 13:53:05 / My / 0 KOMMENTARER

Min underbara hund Harry, som jag köpte själv när jag var 11.

pictures

  2012-06-22 / 13:49:47 / Bilder / 0 KOMMENTARER

Sådär!

  2012-06-22 / 13:36:25 / Allt annat / 0 KOMMENTARER

Har jobbat lite med bloggen, sen glömt den, sen grejat lite till, sen glömt den igen. Nu så, nu är jag igång och ska börja blogga på riktigt!
--
Ha en bra midsommar!