10 things

  2013-01-31 / 18:37:28 / Allt annat /
 
10 saker som jag är rätt säker på att ni inte visste om mig:

* Jag älskar Batman, låten är som en mantra i mitt huvud och är konstant.
* Jag ville bli logoped innan jag insåg att det krävdes en jäkla massa naturkunskap som jag inte kände att jag klarade av.
*Jag har två tatueringar. (tre om några dagar)
* Är beroende av nässpray. Känns awesome. 
*Mitt favoritplagg i min garderob är mysbyxorna med ett stort hål i dem. 
 
*Jag har en grej för att klia mig på mina ben. Det är...ticks?
*Såg torka aldrig tårar utan handskar för att min mamma tjatade om det. Har nog sett varje avsnitt 10 gånger nu. Bästa. Rörande. Fantastiska. Serie. Ever. 
*Är besatt av skräckfilmer. Älskar dem! 
*Är hypokondriker. Inte att jag tror att jag fått dödliga sjukdomar eller så utan det är mer sjukdomar som infulensa, magjsuka eller liknande. Om någon kommer nära mig när de är sjuka blir jag sur eller om någon känner sig dålig när de ska vara med mig ställer jag in. Jag brukar också säga en hel vecka innan någonting ska hända, att jag blir sjuk och oroar mig konstant för det. 
*Är så kär i så många kändiskillar att det är pinsamt att räkna upp alla. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious