Misslyckad

  2012-09-17 / 21:38:53 / Allt annat /
Bilden är fin, det är därför den är här.
 

Okej, så jag känner mig helt misslyckad idag. 

MYS MISSLYCKADE LISTA :

1. En av mina bästa kompisar landade nyss i USA och ska vara där i 10 dagar. Lämna mig här. Gör det.
2. En person som jag inte alls känner eller ens har sagt mer än 10 ord till kallade mig bitch idag för att jag pratade med min kompis om något som han tyckte var tråkigt. 
3. Min skoldag var 10 (!!!) timmar lång eftersom jag hade en kvällskurs.
4. Jag är fortfarande inte riktigt frisk.
5. Min mobil dog så jag kunde inte smsa mamma och be henne ha lite mat klar tills jag kommer hem. 
6. Jag bet av en nagel så det började blöda. 
7. Jag fick snor på mig av en klasskompis. Snor. Behöver inte säga mer. 
8. Gjorde ett jättefint arbete men kom sedan på att det var ett grupparbete som jag på något sätt lyckats göra alldeles själv. 
 
DET ENDA SOM VAR BRA IDAG:
 
1. Hittade en 20 lapp på marken påväg in på pressbyrån. Kunde köpa EN chokladgrej.
2. Jag har en dusch hemma. Som har varmt vatten. 
3. Ja... 
 
 
 
Så ja, med det sagt säger jag godnatt. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious