Alive

  2012-09-13 / 21:52:00 / My /
 
japp, I'm alive. Typ. 
 
Var ute och gick nu och fick en känsla av panik. Allting är så bra nu i mitt liv, det har inte varit det på länge. Jag gick liksom in med attityden att skolan skulle suga lika mycket som den gjorde förra året men icke. Jag älskar min klass, mina lektioner, ämnerna. Jag ler och skrattar verkligen varje dag och jag får vara precis den jag är när jag är med klassen, underbart! Bra vänner, bra lärare, bra linje, bra skola. Mitt liv är på topp nu men ändå så får jag denna känslan i bröstet att det inte borde vara såhär för mig.
 
Livet borde inte vara så enkelt som det är just nu, right? Det ska vara komplikationer, hemska saker som händer på vägen, iallafall i mitt liv. Men nej. Jag mår för bra nu. Går det? Att må för bra? Jag sitter och väntar på att denna bubbla ska spricka och allt kommer att raseras. 
 
Go inställning va? Ah, alltid ska jag ha något att klaga på. The typical My. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious