Yours truly. My.

  2012-07-29 / 22:43:36 / Allt annat /
 
Ja, nästa vecka blev inte riktigt som planerad. Jag skulle egentligen till en vän imorgon som jag såg fram emot, men det blev krångel och nu funkar det inte längre. Så imorgon ska jag sova. Hela dagen. Tisdag blir det jobb och sen ska vi ha en liten grill/familje-kväll. Onsdag ska jag upp tidigt för att åka till göteborg och träffa några tjejer jag inte sett sen förra sommaren. Becca följer med hem och ska sova här. ( NOTE: vi måste lägga oss tidigt. MÅSTE ). Torsdag, upp tidigt. Jobb. Efter jobbet, Borås där jag lovat Becca att trängas med en massa tjejer för att få se Brolle irl. Fredag. Sova hela jävla dagen.
 
Låter ju som värsta roliga schemat egentligen, och det skulle det kunna vara. Förutom att jag oroar mig för sömnen. Haha. Nu måste jag lägga mig tidigt och jag har liksom inte riktigt lyckats vända på dygnen än.

Kan bli intressant detta. Så, jag ska börja lite smått att ändra på mina sömnvanor. Jag menar, jag börjar ju snart skolan ( oh, hemska tanke ) så det kanske är dags snart. 

Godnatt bloggen. Jag skriver imorgon efter jag sovit som fan. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious