travel

  2012-08-06 / 15:00:00 / My /
 
Jag vill resa. Som fan. Bara resa bort. Planerar ett år i London efter gymnasiet som aupair, vilket ser riktigt lovande ut just nu. Verkar som om det faktiskt kan hända och jag dör lite inne i mig varje gång jag tänker på det. Fast på ett bra sätt, jag dör på ett bra sätt. Liksom det som är dålig och ledsamt inom mig dör lite varje gång jag inser att jag faktiskt, om inte så länge till, kommer att komma härifrån. Efter det vet jag inte. Helst skulle jag vilja fortsätta resa. Utforska, lära mig, se. Men det är inte alltid så lätt. Måste ha pengar, tid och ja...möjlighet. Men som sagt. Jag vill. London. Jag måste till London igen. Det är en självklarhet. Indien. Grekland. Tyskland. Norge. Thailand. Kina. Belgien. Irland. Island. USA. 
 
Jag vill ha världen. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious