School

  2012-08-08 / 11:26:07 / Allt annat /
 
Okej, så jag vaknade idag och kände en klump i magen, men kom inte riktigt på vad det var. Jag menar, jag är ensam hemma hela dagen, jag ska till liseberg imorgon, en vän kommer på fredag och så är det kalas på söndag. Sen kom jag på: Herregud, om en vecka sitter jag i skolbänken igen. Känslorna är blandade. Egentligen saknar jar vardagsrutinerna, att göra sig iordning på morgonen, komma hem äta, duscha, plugga ( what? nooo ). Men samtidigt så ser jag de tidiga morgonarna, bussen, idrottslektionerna, mattelektionerna, och ja, plugget framför mig och då försvinner den känslan om att komma tillbaka. En vecka kvar, sen är min ledighet borta. Helvete också. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious