right?!

  2012-08-03 / 00:23:41 / My /
 
Jag sitter ibland och funderar på mina dagar. Varför är jag så trött på kvällen? Varför kan jag inte sova på natten? Vad är det för tankar som sprider sig i mitt huvud som en infekterad, galen larv som desperat försöker hitta vad den letar efter, näring? Larvern kravlar sig runt, tar över, äter upp delar av mitt förra liv och jag känner mer och mer att den gamla människan som jag en gång varit försvinner. Bit för bit. 

Sorgligt egentligen. Att människor förändras på dessa sätt. Att man inte kan stänga av och liksom... koppla bort det man inte vill tänka på. Eller bör tänka på. Men såklart, det vore för enkelt. Den förbannade larven fortsätter sin envisa resa och äter upp mig från mitt inre. Men varför försöker jag ens sova på  natten? Eller stoppa tankarna, de kommer fortsätta vare sig jag vill det eller inte, så... Why do i fucking bother?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious