Onsdag

  2012-08-08 / 17:01:59 / My /
 
Usch, vet verkligen inte vad jag ska skriva. Kände ändå att det behövdes ett inlägg. 
Vad har jag gjort idag? Well, jag satt först och lipade till p.s i love you, tills det började åska som fasen så jag drog ur alla kontakter. Hatar att vara ensam hemma då det åskar. Inte för att jag är rädd för det eller så, men jag hatar (!!) tystnaden. Känner mig inte alls bekväm då det enda man kan höra är mina egna andetag, så jag försökte desperat leta upp något att göra. Gick några varv i mitt rum, med en pirrande mage. Känns alltid som om det är någon som tittar på mig när det är sådär tyst. Fick syn på min boksamling och drog med några av mina favorit böcker ut till vardagsrummet och läste igenom alla mina favoritstycken och försökte höra konversationerna i huvudet, så det blev mindre tyst.
 
Wow, vad jag är konstig...haha.


hannisstammis

gud vilken finis på bild. Och jaaa, jag hatar också när det blir sååå tyst!

2012-08-08 @ 17:53:24
URL: http://willbeweird.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious