Nu är jag tillbaka

  2012-08-03 / 00:11:34 / Allt annat /

Thank god. Har haft dåligt samvete även om ni är såååå få läsare hitills så ville jag uppdatera, uppdatera och uppdatera. Var i Götet igår och hade en otrolig dag. Var länge sen jag hade så kul och gjorde helt spontana grejer. Sen jobbade jag hela dagen idag, hoppade in i duschen, åkte till stan för att beccis tvingade mig. Mötte upp en killkompis, ställde oss på torget och lyssnade på Brolle.

Helt okej, han var snygg iallafall, sen började det ösregna. Tog ( han erbjöd den ) min kompis jacka, men kände mig ändå som en riktigt luffare: Mascaran rann, håret hängde i stripor och mina kläder var nästintill genomblöta. Men det var ändå helt okej, det var kul att umgås med bra människor. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious