Mornings

  2012-08-03 / 14:24:33 / Allt annat /
Älskar att vakna när man inte behöver ställa alarmet. Jag har gjort det i två veckors tid nu, varje dag förutom en, så det var skönt att sova ut idag. Kom ju även hem rätt sent igår natt pga av att bussarna envisades med att krångla. Eller chaufförerna ska jag egentligen säga, jag och Becca fick inte följa med bussen för att det inte fanns plats. "Visst" sa vi, och väntade på en extrabuss eftersom han hade sagt att han skulle få dit en så vi kunde åka hem med. Men nej. Den kom aldrig. Så blöta av skyfallet som kom tillbaka hela tiden och kalla som fasen stod vi där och väntade. Hennes pappa fick tillslut komma och hämta oss så vi kom hem någon gång. Vore ju skam annars, right? Så, iallafall, jag kunde inte somna igår kväll trots tröttheten, och när jag äntligen sov var klockan runt fyra. Därav ett riktigt sent och otroligt skönt uppvaknade.  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious