Miss Johansson

  2012-08-05 / 11:16:34 / My /

 
Usch i helsike vad jag saknar min McDonalds älskande - ex rosa och lila hårfärgande - Elvis - Bob Dylan - Johnny Cash - Mick Jagger  fan - cool som fan - dark and twisted - pengabehövande - knäppa - spontana - choklad älskande - glada - ägare av det skönaste skrattet - tegelstensmobil ägare - roliga - snälla - ärliga - långhåriga - musikälskande - jobbande - älskade bästa vän Hanna Johans son. aka H.
 
Hon jobbar på och jag tror nog inte att hon ens hinner se detta inlägg, haha. Men det blir ju goa pengar så I don't blame her. Iallafall, imorgon ska vi iväg och shoppa loss våra löner inör skolan och ja, umgås igen, äntligen. Wihoo!
 
Du är bäst Hanna. Så jävla fucking bäst. Älskar dig.


hannisstammis

ÅH, GUD, GUD VAD DU FICK MIG ATT LE! FAN VAD JAG ÄLSKAR DIG!!!! <3

2012-08-05 @ 20:05:51
URL: http://willbeweird.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious