I've got that dreamers diasese

  2012-08-11 / 15:01:00 / My /
 
Åh, älskar bilden. Eller ja, älskar orden snarare. Det är så jag vill ha mitt liv. Det är så jag ser mitt liv om...ca 4 år då jag jobbar i London. Har haft små-mini tankar om att kanske stanna kvar något år längre än bara ett. Har hört flera historier och läst på aupair sidor om tjejer som redan när de kommer dit börjar leta efter lägenhet / rumskompisar, bor där i något år, jobbar som servitriser eller liknande och kommer hem sen igen för att påbörja pluggandet igen. Låter som en dröm enligt mig. Så om det skulle funka, ser mina framtidsplaner ut följande : Gå klart gymnasiet, det är prio ett. Sen jobba ett år i London, kanske stannar kvar där som skrivet och jobbar. Kommer hem, pluggar vidare om jag känner för det då, eller försöka hitta ett jobb. Sen är det tomt. Vad som händer efter det vet jag inte. Jag vet inte ens om jag kommer iväg till London. Ingen vet ju säkert vad som kommer att hända. Men man får väl drömma. Vilket jag är grym på.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious