Fun

  2012-08-09 / 23:59:23 / Allt annat /
Åh, vad jag älskar liseberg! Känns som om man går runt med Alice i Underlandet. Seriöst. När man hör klockor ticka och en massa "ding-dong" och ljuvlig musik!
 
Gillar att bara gå runt där, titta på folk och kolla på alla små hus och kika i alla parker som finns där.  ( SÅKLART jämförde jag mina egna händer med Michael Jacksons, har gjort det innan, men det är alltid lika ofattbart för mig att han har varit där! Just där jag går, där jag tar med mina egna händer )  Sen är lisebergsbanan den goaste och bästa banan som finns. Slår balder med hästlängder. Flumride är rätt go med. Och den där med bilarna, jukebox? eller? Ja iallafall, den har bäst musik.
 
Ja, jag glömde kameran, vad trodde ni liksom?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious