Yesterday, oh, so yesterday

  2012-07-22 / 12:20:41 / My /

 
Gårdagen var inte den bästa. I 6 timmar hade jag ett rent helvete enligt mig själv. I andras ögon skulle jag nog ha det rätt så chill, det var tårta, kakor, läsk, pratstunder t.o.m lite skratt osv osv. Men det var inte bra. Inget var bra. 

Så när jag kom hem var jag förbannad och satte på hög musik, The runaways är alltid perfekt när man är arg och behöver få ut sin ilska. Joan Jett's röst gör att man automatiskt inte bryr sig. Igår blev mina kläder mina offer. Av någon anledning fick jag för mig att "göra om" vissa av dom, så jag tog fram saxen, satte mig på golvet inne i gaderoben och började klippa, slita och dra. Resultatet blev i stort sett att nästan alla kläder jag satte tänderna i blev slängda. 
 
Jag behöver en paus. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious