What if...

  2012-07-25 / 20:14:21 / My /

 
Tänk om...seriöst. Tänk om du kunde försvinna när du ville. För en dag. För en timma eller så. Bara försvinna till ja...vart man vill egentligen. Vart skulle man gå? Till ett tyst ställe, mörkt, där man kan ha tid att tänka på allt, försöka lösa allting genom några tankar eller skulle man åka till ett ljust, härligt ställe där man istället kan släppa allting och glömma alla problem?
 
Som den dystra människan jag är skulle jag nog välja alternativ ett. Om jag kunde försvinna när jag ville skulle jag förmodligen lämna denna mörka värld för att försvinna till ett ännu mörkare ställe. Om allt bara kunde vara tyst. Om alla bara kunde sluta prata. Då kanske jag kunde förstå allting. Samla alla tankar till en enda stor fråga som jag senare kan svara. 
 
Jag vill aldrig glömma min smärta, jag vill bara kunna kontrollera den. Det skulle varit...super. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious