Utflykt

  2012-07-19 / 22:28:25 / Allt annat /
Snodde bilden från den blonda snyggingen här, min egna Hanna. 
 
Idag var vi i Vänersborg, vilket var mysigt. Tåget dit satt vi tysta den mesta tiden. Grejen är att vi båda kan vara tysta utan att det blir stelt. Vi båda hade med oss papper och penna och skrev av oss. Sen läste vi. Sen skrev vi lite mer. Givande och väldigt kul också. Väl framme letade vi upp närmaste hemköp, fick med oss lite gott, hittade en park där vi satte oss på gräset och hade en riktigt rolig stund då Hanna vinkade åt några främlingar, sen skrattade vi, pratade, skrattade och tittade på människor, bilar och sen skrattade vi. En lyckad dag iallafall. Älskar den känslan då man vet att ingen känner en. Att vi var tre timmar hemifrån var oväntat skönt. Kommer jag helt klart göra igen! 
 
Nu blir detta sista inlägget för idag. Ska lyssna lite på Johnny innan jag somnar. Imorgon ska jag vara barnvakt och Beccis kommer för att hälsa på. Måste sova. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious