torsdag

  2012-07-26 / 17:21:18 / Allt annat /
 
Här får ni en fin bild såhär på torsdagskvällen. Ni kan också få en lite långsökt förklaring: 

Flickan är jag ( what?! ) och jag ser ljuset snart. Nästa vecka är min sista med mitt "jobbiga" "jobb".
Jag ser ljuset. Yes indeed. Kan ju egentligen inte påstå att passa barn är så värst jobbigt. Det som jag ogillar är de onödiga tidiga morgonarna och när de inte riktigt vill sova utan skrika en i örat istället. De söta små liven.

Anyhow, dagarna framöver blir superbra kan jag säga. Imorgon kommer killarna igen så det blir "jobb". Lördag har jag planerat in en mysig filmkväll med mina favorittjejer. Vi har länge snackat om den så nu... 

Måndag ska jag till Varberg hem till en fin vän som jag inte träffat på äckligt länge, så det blir dåligt med uppdatering då och tisdag, men några tidsinställda kan jag nog fixa. Onsdag - Sova, sova, och ja, sova som fan. Tors-fredag, mina sista jobbdagar, then i'm free! Pust. 

När man ser sitt "schema" svart på vitt inser man hur lite tid jag kommer ha överhuvudtaget för mig själv. oew fuck. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious