The sun will show...

  2012-07-17 / 17:19:38 / My /
 
Lång, lååång dag. Har "jobbat" hela dagen. Eftersom jag misslyckades med sommarjobb så är jag istället barnvakt 2-3 dagar i veckan åt min systers barn, i ca 5 veckor. Har klarat av två och en halv nu. Hälften kvar. Även om jag avgudar dessa barn något så löjligt så är det riktigt påfrestande att ha två små killar på 1 & 3 springandes i lägenheten. De är snälla och så, men man får ju inte släppa dom ur siktet 1 sekund. Framförallt inte den lille, han lärde sig nyss och gå. Jippi.
 
Iallafall, jag är nästintill död, så jag ska dränka mig bland täcken och kuddar och kolla sorgliga kärleksfilmer, ensam och förtryckt och vänner-lös som jag är. Det brukar oftast hjälpa liksom. Att se andra ha det jobbigt, haha. Blir mindre ensam då.
 
The notebook here i come



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious