The more it will rain, the more i will grow

  2012-07-28 / 16:32:15 / My /

från filmen lol. Brukar inte gilla filmer som är... ah som alla andra. Men denna var bra! Se den. Jag gillar henne. Och honom. Se den. 
 

Fick ett sms idag. Jag gillade det inte. Jag blev arg, skickade iväg ett annat sms som jag inte gillade heller. Dumt gjort för sen öste det in andra meddelanden som jag verkligen inte tyckte om. Jag tog bort alla och försökte glömma det. Men icke. Det är fast där inne. Alla ord går som en mantra och jag vet inte vad jag ska göra. Vill få bort det. Det värsta var att de kom då jag hade så kul innan idag. Jag var på Leos Lekland med mina syskonbarn och klättrade, cyklade, åkte kanor, hoppade på studsmattor, ja allt ni kan tänka er. Det var verkligen kul och sen kom dessa. Well, fuck you then säger jag!

Men tankarna skriker åt mig att inte släppa det: Ge igen. Men jag är inte den människan som vill ge igen. Jag vill bara få bort allt. Men fan, jag vet inte hur jag ska få tyst på det. 
 
Till råga på allt är det så jävla varmt att jag smälter. Sitter ändå i sängen med kuddar över benen. Plågar mig själv. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious