jobbjobbjobb.

  2012-07-25 / 19:50:16 / Allt annat /
Superdålig uppdatering, men nu så. I'm back!
Har haft två grymt upptagna dagar då jag varit hos syrran där jag har hjälpt till lite. Hade inte förväntat mig att få betalt men lite cash blev det iallafall, vilket jag är otroligt tacksam över för jag är...pank. Anyhow, "jobbet" var att köra hö. Mm, hur intressant och simpelt det än låter så är det sjukt jobbigt! De räknade till att det var ca 1700 höbalar i år och eftersom min syster stod på vagnen och kastade alla höbalar till mig som jag sedan la på bandet för att skjutsa upp dom till de andra uppe på loftet, så bar jag alla (!!!). De väger mellan 12-15kg. Såååå... ah. Det blev en del. 
 
Men samtidigt, det är grymt kul! Att vara allergisk mot pollen och arbeta med detta är väl inget jag rekomenderar, men still, najs!  Imorgon blir det mer "jobb" för mig, för då kommer två små killar hit igen och jag ska vara barnvakt.
Wiiihoo! Moneymoneymoney!  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious