I will make you hurt

  2012-07-28 / 17:52:50 / My /
Egentligen en fucked up bild på mig. När man tänker efter. Kolla mitt ena öga. Det gör alltid något konstigt. Eller så är det bara mindre än det andra. när jag tänker efter så är det nog så. Okej, så till råga på allt så är mitt öga fult med. Geez, give me a rest. 
 
Och don't judge. Jag vet hur allt med bilden egentligen är fel. Jag är i tydligt behov av en dusch eftersom det är ca 40 jävla grader i mitt rum och såret ( kan faktiskt lova att det är ett sår, försök sova bredvid en skrikande, protesterande 1 åring så får vi se om ni kommer oskadda därifrån ) som är på hakan kunde jag ju försökt redigera bort för er skull. Men jag orkar inte. Orkar ingenting. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious