Fuck this fucking shit. Fuck.

  2012-07-23 / 22:11:05 / My /
 
Jag hatar att behöva säga det: Nej, men jag mår bra. Eller: Nej, det är ingenting. 
Jag hatar att ljuga. Vill inte behöva ljuga heller. För en gångs skull skulle jag bara vilja skrika högt: Nej! Jag mår fan inte bra! Dra åt helvete hela jävla världen. Ni som dömer mig, dra åt helvete. Ni som bara låtsas bry er men istället tar användning av det, dra åt helvete. Bara dra så jävla långt åt helvete som ni bara kommer. Snälla bara... fan.
 

Jag har inga kärleksproblem, inga vänner som sviker. Jag har tur egentligen. Men det finns en person i mitt liv som verkligen borde vilja bry sig, men istället bara vänder ryggen till. Alltid. Han kan dra åt helvete. 


hannis stammis

Hej... jag igen
Jag ville bara säga att om man är så dum i huvudet som väljer bort dig, så kan man dra åt helvete. Du är världens bästa person! Och jag älskar dig, och går med dig hela tiden. Deppig som glad. Bästa vän <3

Svar: åååååååååååååh, vad du är bäst hannis stammis! Jag älskar dig så löjligt mycket!Bästa vän! <3
My Magnusson

2012-07-23 @ 23:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious