Bloggen

  2012-07-13 / 22:11:13 / My /
Om bilden ser konstig ut, så häng med ändå. Den kommer från min mobil och den vill inte riktigt jobba med mig idag, knepigt. Eftersom min mac la av så är jag fast med min gamling som inte vill ta emot mina kamerabilder om den inte får arbeta riktigt långsamt, vilket jag inte gillar. Så, lid med mig. Snälla. 
 
Vet inte riktigt vad jag ska skriva om här i bloggen egentligen. Har ingen plan om vad den ska handla om, har inte heller hunnit falla in i något "fack" eller kategori än, så, i dagsläget, har jag bestämt att bara vara så tråkig att berätta allt jag tänker på. Det är min vardag. Det är min framtid. Det är mina drömmar. Mina farhågor. Hur jag vill att min höst ska se ut. Hur jag velat att min sommar skulle sett ut. Hur jag senare vill utvecklas och vad som jag gillar med mig själv. Töntig jag vet. Men jag tror detta kan bli en bra början, så ni får lära känna mig lite. 
 
Peace. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious