Bad boys

  2012-07-13 / 23:09:14 / Allt annat /
Känns så...konstigt att skriva ner detta. Det är bara några få människor som faktiskt fått höra det från mig. Men here it goes. Min lilla hemliga hemlighet som egentligen inte är så hemlig för den är rätt..ah. Normal antar jag. 
 
Men jag erkänner. Mina crusher består 99.9 procent av bad boys som slåss, rökar, säger fel saker, klär sig i skinnjacka och kängor, har ostyrligt hår är allmänt...mörka? Japp. Jag gillar bad boys. Och vem passar inte inte bäst om Aiden Turner inte får 1:a platsen? Han är snygg ( ja ) han är bad boy ( oh ja ) och han snackar brittiska ( wiihoo) och han är snygg som få ( god yeah)
 
Jisses, nu måste jag sätta på ett avsnitt med honom bara för detta. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious