10 things about...My

  2012-07-13 / 22:41:35 / My /
Nu drar jag igång på riktigt. Designen kommer att få se ut såhär ett tag tills jag får tummen ur och fixar den (dvs. det kommer ta riktigt lång tid). Tänkte att eftersom jag kommer att försöka uppdatera dagligen om, ja, allt, så kom jag på att ge er lite...info om the real My Magnusson. På bilden har ni henne. Tagen av min underbara vän Becca på liseberg tidigare i somras då jag var där med ett gäng vänner. Underbar dag btw. Sådär ser jag ut på ett ungefär när jag har haft vatten i håret ca 5 gånger under en dag och låtit det självtorka och utan smink i ansiktet. Ingen solbränna där inte. Blekfis. Haha. 
 
 
Anywaaaay. Här kommer 10 spännande sanningar om mig: 
 
* Jag har två tatueringar, texter, en på armen och en lite under nyckelbenet. Planerar i dagsläget en tredje med mina två systrar. 
 
* Huge fan av choklad. Vem är inte? Dricker helst chokladmjölk, äter helst flingor med choklad i och godiset är självklart choklad.
 
* Min störta idol är Michael Jackson. Han är nummer ett. Oavsett hur mycket jag kommer att skriva om Johnny Cash, James Dean, The Beatles och många andra, så är MJ alltid i mina tankar. 24/7. Allt jag gör, gör jag för honom. Kan låta lite creepy, och jag är creepy, men, han får mig att vilja försöka se världen på ett annat sätt och inte vara så negativ till allt. Han fick åka till helvetet och tillbaka men älskade ändå livet. Då klarar jag mig också.
 
* Musiken är mitt liv. Så säger alla, men jag har verkligen ingenting utan det. Känner mig naken utan headset. Jag kan inte spela instrument (GUD nej) och jag kan inte sjunga (GUD NEJ!!), men jag älskar det ändå. Helst när det är riktiga instrument som spelar, ingen dator.
 
* Jag har två underbara vänner som jag älskar så mycket att det nästan är jobbigt. Min älskade solstråle Hanna ( http://willbeweird.webblogg.se/ ) och min andra älskade solstråle Becca. Dessa tjejer är min värld. Jag skulle inte varit här idag utan dessa. True story. 
 
* Älskar sjalar och mössor! 
 
* Var i London i tre veckor med Becca förra sommaren och jag längtar tillbaka varje dag. Hade drömt om att åka dit sen jag var 10, så när jag satte mitt första steg i englands huvudstad trodde jag att jag skulle avlida. Det var helt otroligt. ( Grät när jag såg M.J.s vaxdocka )
 
* Besatt av Dirty Dancing. Best movie ever!
 
* Älskar också musikaler. Har varit på tre sammanlagt, Grease, Romeo och Julia och Dirty Dancing. Helt fucking jävla otroligt var den. Grät genom hela andra akten och jag rös. En av de få stunder jag har haft i mitt liv då jag kände riktig jävla ren lycka utan några komplikationer. Så fantastiskt. När Pascal, han som spelade Johnny, kom ut genom foajen för att hämta Baby, då...ja DÅ! Sen säger han: Nobody puts baby in a corner och alla jublar. Ja, jag skrek istället. Typ: JAAAAA! WOOOHOOO! AAAAAH!
 
* Last one. Jag ska byta skola. Gick på en gymnasieskola förra läsåret, men hatade allt. Hatade läxorna, hatade linjen, hatade den tjej jag var där. Så jag vill ha en ny-ny chans. Hoppas att allt ska bli lite mer "jag" detta året. 
 
Sådärja! Det gick relativit smärtfritt tycker jag! Nu vet ni lite mer om den mysitska My Magnusson. 
 
Peace out. 
 
 


Hanna

Så söt du är. Gillar den mystiska my. Eller nej, älskar den mystiska my. Dark and twisted, verkligen! Love <3

Svar: Du är väl för goer Hannis! Puss <3
My Magnusson

2012-07-14 @ 00:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious