FF

  2012-09-16 / 15:57:27 / Allt annat /
 
Är ensam hemma idag, eller ja, mamma åkte typ nu och jag lovade att städa, plugga och städa lite mer. Jag klickade en hem videokamera idag som egentligen jag ska betala men eftersom jag har lite ont om stålar nu så fick mamma köpa den sålänge. Därför lovade jag henne att det skulle vara fint när hon kom hem igen senare ikväll och att jag skulle vara lite smartare. Iallafall smart nog att klara av provet på tisdag. 
 
Jag gillar att vara ensam hemma. Musiken är hög, jag kan prata med mig själv, gå på toa med öppen dör, gå och kolla i kylskåpet tiotusen gånger utan att få dåligt samvete. Jag kan pilla mig i näsan, jag kan rapa. Jag kan sitta och skratta åt dåliga skämtbilder på tumblr. Om jag hade råd skulle jag flytta hemifrån. Ha det såhär varje dag. Tystnad. Om ni förstår, det är ju liksom inte tyst eftersom jag har musik och TV på och pratar, skrattar för mig själv. Men en annan tystnad. En annorlunda tystnad. I like it. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious